Algemene Voorwaarden Meer Winst Door Hypnose

Versie oktober 2024

Op deze pagina vindt u de algemene voorwaarden van Meer Winst Door Hypnose, gevestigd op de Admiraal Lucashof 12, 3115 HM Schiedam, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 24251680. Ons btw-nummer is NL182859502B01.

In deze algemene voorwaarden geven wij aan onder welke voorwaarden wij onze diensten aanbieden.

  1. Toepasselijkheid
    • Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle rechtsverhoudingen tussen ons (Meer Winst door Hypnose) en u, tenzij schriftelijk anders aangegeven.
    • Deze algemene voorwaarden zullen ook tegenover u gelden voor eventuele derden die wij inschakelen voor de uitvoering van opdrachten en overeenkomsten, tenzij anders aangegeven.
    • De toepasselijkheid van eventuele inkoop- of andere voorwaarden van u wordt uitdrukkelijk uitgesloten.
    • Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. De meest recente versie van de algemene voorwaarden wordt gepubliceerd op de website meerwinstdoorhypnose.nl. Wijzigingen treden in werking vanaf het moment dat ze op de website worden geplaatst. Als u een langdurige overeenkomst met ons heeft gesloten, zullen wij u van de gewijzigde voorwaarden op de hoogte stellen. Als daarin nieuwe of gewijzigde voorwaarden zijn opgenomen die materieel of onredelijk bezwarend zijn, heeft u de mogelijkheid de overeenkomst (tussentijds) op te zeggen. Als wij geen opzegging van u hebben ontvangen binnen 14 dagen nadat de gewijzigde algemene voorwaarden zijn aangekondigd, wordt u geacht te hebben ingestemd met de gewijzigde algemene voorwaarden.
    • Als sprake is van strijdigheid tussen deze algemene voorwaarden en de overeenkomst dan geldt op dat punt het bepaalde in de overeenkomst.
    • Als wij niet altijd stipte naleving van deze algemene voorwaarden verlangen, betekent dit niet dat de bepalingen daarvan niet van toepassing zijn, of dat wij het recht zouden verliezen om in andere gevallen stipte naleving van de bepalingen van deze algemene voorwaarden te vragen.
  1. Diensten, uitvoering
    • Wij hebben met Meer Winst Door Hypnose als doel klanten te ondersteunen bij hun persoonlijke en zakelijke transformatie. Wij helpen ondernemers met het optimaliseren van hun mindset en bieden strategische ondersteuning om nieuwe mogelijkheden voor groei te ontdekken. Onze diensten bestaan uit individuele coaching, hypnotherapie, groepssessies en personeelstrainingen, gericht op zowel persoonlijke als zakelijke ontwikkeling.
    • Alle door ons verrichtte en te verrichten werkzaamheden zijn gebaseerd op een overeenkomst van opdracht.
    • Wij zullen de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen uitvoeren en hebben daarbij een inspanningsverplichting. Een resultaat kan niet worden gegarandeerd.
    • U zorgt ervoor dat alle informatie en gegevens, waarvan wij aangeven dat deze noodzakelijk zijn of waarvan u redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze nodig zijn voor het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig aan ons worden verstrekt. Als deze gegevens niet op tijd zijn verstrekt, hebben wij het recht de uitvoering van de overeenkomst of een specifieke opdracht uit een overeenkomst op te schorten.
    • U bent verplicht ons direct te informeren over (gewijzigde) feiten en omstandigheden die voor de uitvoering van de overeenkomst of een opdracht daaruit van belang kunnen zijn.
  1. Totstandkoming overeenkomst, duur en beëindiging
    • Een overeenkomst komt tot stand nadat u een intakegesprek heeft gehad en wij mondeling of schriftelijk een aanbod hebben gedaan dat u aanvaardt. Een schriftelijk aanbod accepteert u schriftelijk door deze te ondertekenen en aan ons terug te sturen. Een overeenkomst komt ook tot stand als er feitelijk wordt begonnen met de uitvoering van de overeenkomst. Het feitelijk beginnen met het uitvoeren van de overeenkomst geldt voor u als aanvaarding van deze algemene voorwaarden.
    • De duur van de overeenkomst c.q. opdracht wordt vastgelegd in het aanbod c.q. de overeenkomst. Overeenkomsten voor bepaalde tijd of voor bepaalde opdracht eindigen van rechtswege.
    • Een overeenkomst kan altijd met wederzijds goedvinden door beide partijen worden beëindigd dan wel worden verlengd.
    • Overeenkomsten van langer dan 1 (één) jaar kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van 1 (één) maand.
    • Tussentijdse beëindiging van de overeenkomst laat de financiële verplichtingen die nog nagekomen moeten worden, onverlet.
  1. Verzetten van afspraken, annulering
    • Afspraken kunnen kosteloos door u worden verzet of geannuleerd als dit langer dan 24 uur voor de betreffende afspraak gebeurt. Bij annulering of verzoek tot verzetten van de afspraak binnen 24 uur voor de afspraak, blijven de kosten voor die afspraak verschuldigd en vindt geen creditering plaats. Ook als u niet op de geplande afspraak verschijnt, blijven de kosten daarvoor verschuldigd. Voor groepssessies en personeelstrainingen geldt een termijn van minimaal 48 uur.
    • Wij hebben het recht afspraken te verzetten als er niet naar behoren uitvoering kan worden geven aan de overeenkomst of in geval van overmacht (een niet-toerekenbare onmogelijkheid voor ons om een verplichting na te komen, waaronder maar niet alleen begrepen ziekte aan onze kant). Bij annulering van een afspraak door ons zonder dat deze op een andere datum wordt ingehaald, zullen de kosten van de afspraak naar evenredigheid aan u worden terugbetaald, tenzij de annulering aan u te wijten is dan wel voor uw rekening en risico komt.
  1. Tarieven
    • De prijzen en tarieven die op onze website en/of in ons aanbod worden vermeld, zijn met zorg samengesteld. Echter, typfouten, programmeerfouten of andere onjuistheden in de (prijs)informatie kunnen voorkomen. Daarvoor zijn wij niet aansprakelijk. Eventuele fouten zijn geen grond om een overeenkomst te claimen of te eisen.
    • Prijzen en tarieven op onze website en/of in ons aanbod zijn exclusief btw, tenzij anders aangegeven.
    • Prijzen en tarieven in een aanbod of overeenkomst gelden niet automatisch voor de toekomst.
    • Wij hebben het recht onze prijzen en tarieven aan te passen. Bij overeenkomsten die langer duren dan 1 (één) jaar heeft u het recht de overeenkomst (tussentijds) op te zeggen als de prijswijziging meer dan 10% bedraagt. Opzegging kan schriftelijk tegen de datum waarop de nieuwe prijzen en tarieven ingaan.
  1. Facturatie en betalingsvoorwaarden
    • Facturatie vindt vooraf plaats voor het volledige traject, tenzij anders overeengekomen.
    • De betaling dient voor aanvang van de eerste sessie of training te zijn voldaan.
    • Als betaling niet tijdig is ontvangen, hebben wij het recht de uitvoering van de opdracht/overeenkomst op te schorten totdat betaling is ontvangen.
    • Bij niet tijdige betaling hebben wij het recht wettelijke rente te vorderen.
    • Wanneer wij een vordering ter incasso uit handen geven bent u de (buiten)gerechtelijke kosten verschuldigd die met deze incasso gemoeid zijn. De buitengerechtelijke kosten worden berekend op basis van de Wet Incassokosten.
  1. Aansprakelijkheid
    • Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid, hoe dan ook, voor schade ontstaan door of in verband met door ons verrichte diensten. Directe, indirecte of gevolgschade van welke aard dan ook (waaronder mede begrepen bedrijfsschade en eventuele fysieke en/of mentale gevolgen), is nadrukkelijk uitgesloten.
    • U blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor gemaakte keuzes. Coaching, hypnotherapie en andere diensten door ons zijn geen vervanging voor medische of psychologische behandelingen.
    • Voor zover wij onze aansprakelijkheid niet kunnen uitsluiten, is deze beperkt tot directe schade en tot de factuurwaarde van de overeenkomst, althans dat gedeelte van de overeenkomst waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
    • Als wij geen beroep kunnen doen op de in dit artikel opgenomen uitsluitingen van aansprakelijkheid, dan is onze haar totale aansprakelijkheid in ieder geval beperkt tot €5.000 per schadetoebrengende gebeurtenis, tenzij een beperking van aansprakelijkheid op grond van de wet niet is toegestaan.
  1. Geheimhouding, privacy
    • Zowel wij als u zijn verplicht tot geheimhouding van alles wat is besproken tijdens of in het kader van de uitvoering van de overeenkomst.
    • In het geval van dreigend gevaar voor zowel u als de samenleving behouden wij ons het recht voor de geheimhouding te doorbreken en zullen wij de daartoe bevoegde en bestemde instanties inlichten.
    • Door acceptatie van het aanbod en/of bevestiging van de overeenkomst geeft u toestemming uw NAW gegevens plus telefoonnummer te gebruiken voor vastlegging in ons klantenbestand voor administratiedoeleinden. Wij zullen uw persoonsgegevens vertrouwelijk en verder in lijn met wettelijke verplichtingen (waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming) behandelen.
  1. Intellectuele eigendomsrechten
    • Alle auteursrechten, handelsnaamrechten, merkrechten en andere intellectuele eigendomsrechten (‘ie-rechten’) op door ons ontwikkelde methodiek, teksten, boeken, fotomateriaal en andere materialen, op welke wijze dan ook beschikbaar gesteld (inclusief informatie op de website van Meer Winst Door Hypnose) zijn het exclusieve eigendom van Meer Winst Door Hypnose of een van onze licentiegever(s). Geen van de in de overeenkomst en/of deze algemene voorwaarden opgenomen bepaling kan zo worden opgevat dat deze leidt tot een volledige of gedeeltelijke overdracht van ie-rechten rechten aan u.
    • U mag alle informatie waaronder gegevens, modellen, documenten en dergelijke die wij aan u verstrekken, alleen gebruiken voor het doel waarvoor deze is verstrekt. Zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming mag u deze niet reproduceren of verspreiden of geheel of gedeeltelijk overnemen in welke vorm dan ook voor eigen praktijkvoering of onderwijs.
    • De informatie op onze website wordt regelmatig geüpdatet, waarbij informatie kan worden gewijzigd, verwijderd en/of toegevoegd. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele onvolledige of onjuiste informatie op de website. Het gebruik van de informatie op onze website is toegestaan, mits u deze niet kopieert, verspreidt of op een andere manier gebruikt zonder onze uitdrukkelijke voorafgaande toestemming.
  1. Klachten

Wij volgen de klachten- en geschillenregeling van de VACT (Vereniging van Alternatieve Complementaire Therapeuten). Klachten kunnen worden ingediend bij de klachtenfunctionaris van de VACT. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met de VACT via:

E-mail: secretaris@vact.nu
Adres: Stan Laurelstrook 57, 2726 VZ Zoetermeer
KvK Nr.: 67312276

  1. Recht en geschillen
    • Op deze algemene voorwaarden en alle opdrachten, overeenkomsten en rechtshandelingen tussen u en ons is Nederlands recht van toepassing.
    • Als er sprake is van een geschil, zullen we deze proberen onderling op te lossen
    • Geschillen wij niet binnen redelijke termijn kunnen oplossen, kunnen worden voorgelegd aan de rechter in het arrondissement waar wij gevestigd zijn, tenzij dwingend recht anders voorschrijft.

 

 

 

Scroll naar boven